måndag 25 april 2011

Feel Good

För drygt ett år sedan praktiserade Madeleine Petersson hos oss på Le Bureau. Jag gillade hennes portfolio från Hyper Island. Den påminde mig om, mig, när jag gick på Beckmans. Ibland är det så enkelt. Jag förstod tidigare än alla andra på jobbet att hon väntade en bebis, antagligen för att jag samtidigt väntade en själv. Hur som helst så har Madde en bra blogg jag gärna besöker, den är i söt och huslig men ändå ung och tuff-genren som är så populär bland dagens unga bloggdamer. Nedan kommer ett urval, spana in den svarta kjolens fina print!












































































1 kommentar:

  1. men åh emma! du är så fin att det inte är sant. och jag älskar att du förstod att jag väntade en bebis, mammors hemlighet <3

    SvaraRadera